konstigt glad idag

Letar lite musik för att uppdatera spotify-listan. Behövs egentligen inte eftersom born this way med Ulrik Munther går på repeat dagarna långa, men kan ju vara kul med något nytt också. Sitter annars bara och dunkar lite i mitt rum. Det har förresten skruvats upp lite saker på väggarna här men det är inte klart än. En hylla fattas och en annan möbel ska ut. Nästa helg blir det IKEA och då ska detaljerna införskaffas. SEN kanske jag kan visa en bild eller två...

Ikväll vet jag inte om jag ska på handboll eller inte. Jag har alltså ett tufft beslut att fatta så jag funderar på en för- och nackdelslista. Sånna är bra.

HÄR kan ni kika på spotifylistan förresten. Bäst musik just nu!

Kommentarer
Postat av: ida

såg att du avancerade ytterligare på spotifylistan förut idag, brabrabra!!! :D

2011-03-23 @ 17:13:43
Postat av: Teokristina

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-06-15 @ 14:37:57
URL: http://teokristina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0