inte som jag tänkt mig

Kom hem från stan för ett tag sen efter en liten middag med mitt ex-lag. Efteråt gick jag och Linn in mot stan och letade desperat efter en affär som var öppen och som sålde digistive-kex. Men INGENTING! Alla kex-affärer i närheten stängde vid nio så det var kört. Även om jag mådde illa och var proppmätt efter maten så ville jag prova på att blanda ihop min egna strawberry cheesecake, men det blev inget med det. Kilade hem sen lite halvt ledsen och så en huvudvärk på det. Fick feber i torsdags kväll och hade det på fredag morgon och sen har jag väl inte mått riktigt bra efter det. Ont i halsen och bakom ögonen så jag tänkte göra mig en skål glass nu och se om det finns några inspelade avsnitt av how i met your mother (vad annars?) och hoppas att jag mår bättre imorgon. Då hörs vi då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0