happiness

Jag är så himlans glad! Har haft världens bästa dag på IKEA. Började med att jag faktiskt körde dit, fast inte riktigt hela vägen då. Sedan gick vi runt där och bara plockade på oss saker till mig. Det är ju då det är kul att handla! Så det blev lite hyllor och sånt som ska byggas ihop till en hemmagjord garderob. Köpte också lite andra tillbehör men det bästa av allt: EN SÄNG! Så nu jävlar kan jag rulla fram och tillbaka utan att trilla ur. Bäddmadrassen jag skulle ha var tyvärr slut men hoppas på att min syster kan köpa den i Stockholm och ta med den ner i nästa vecka. Men fan vad kul det är att gå på IKEA! När jag var liten hatade jag det bara för mamma och pappa stannade och tittade på alla tråkiga saker och skulle ta mått och blablabla. Jag ville ju köpa grejer till mig, springa runt och leka och att päronen skulle lyssna när jag ropade: Titta på mig, titta på mig! och provade alla soffor och sängar som stod framme. Jag var nog en jobbig unge...

Lycklig är jag nu i alla fall, och lyckligare kommer jag bli när mitt rum blir klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0