strawberries

Vi går ju långhelg idag gott folk och jag känner mig lite konstig inför det. Klart det är skönt att vara ledig och vädret ska ju bli super men jag känner mig lite rastlös. Vill göra saker och jag har inga riktiga planer.

Idag har jag haft körlektion och gått i skolan. Efteråt blev det stan ett tag och några jordgubbar på torget med Linn som fint sällskap. Cyklade hem till henne sen och åt upp hennes kex, så hon verkade inte så glad sen när de var slut. Glass bjöd hon också på. Ja, vi äter en hel del. Sen när jag kom hem slocknade jag i soffan och sov ett bra tag så mycket mer har jag inte hunnit med. Känner för att sy något. Låta mina händer skapa något magiskt. Nja det var väl å ta i men något kanske de kan skapa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0