singoalla

God afton. Jag är död efter 8 timmars jobb idag och det blir inte mycket bättre av att jag börjar klockan 7 imorgon bitti.
Bästis-Linn svängde förbi här när jag kom hem och vi har pratat och ätit alldeles för många kex. Jag är inne i en kex-period nu. Jag har till och med beställt en singoalla-handduk som jag hoppas kommer på posten snart!

Nu borde jag sova för att orka upp imorgon och efter jobbet tänkte jag göra nåt som jag inte gjort på länge. Något som jag saknat något enormt. Något som fattats i min vardag men som inte riktigt blivit av. Jag ska till stan! Ska bara jobba ännu ett 8-timmarspass först och sedan går jag på helg. Sen har jag inga fler sånna pass på hela sommaren, tror jag inte i alla fall? Godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0