måndagen den trettonde juni

Jag behövde bara gå en tipspromenad med ettorna innan jag fick åka hem igen. Då cyklade jag till farmor och farfar och hälsade på lite på vägen. Det är så kul för de blir alltid så glada att se en! Så bjöd farmor på en glass och efter ett tag så börjar det klia i munnen och typ täppas till i halsen. Då var det jordnötter på den och det är jag allergisk mot. Jag får ju inte svårt att andas men det blir som en klump i halsen. Sen mår jag illa hur länge som helst, så jag kan inte äta någonting. Men jag cyklade till skolan en sväng i alla fall, hängde med Ella och solade lite och sedan hade jag körlektion. I eftermiddag har jag tagit igen en hel del sömn, kände att det behövdes, och kört lite till. Imorgon är jag sjuk för då väntar min allra första dag på sommarjobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0