kladdkaka

Gårkvällen började hos Ida med några tjejer och några vinglas. Sedan gick vi vidare till Daniel där det var lite folk. Det var ingen galen partynatt direkt utan mest ett skönt gäng. Och det var en rolig kväll!

Har nyligen bakat mig en kladdkaka och den blev helt perfekt! Jag som alltid får baka om bara för att den blir torr varje gång. Men nu vet jag att den ska vara inne i exakt 21 minuter, då blir den som bäst. Skulle gärna gå ut och lägga mig i solen men vet inte om jag vågar eftersom jag var röd på alla sidor igår. Äh tar mig väl en bit kladdkaka, lite keso på det (jättegott till! Eller ja, det är ju gott till allt. Keso är nya ketchupen) och går ut och lägger mig. Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0