jobbar

Kan väl slänga upp ett inlägg då. Jag har jobbat mina två första dagar på ICA nu och det går riktigt bra faktiskt. Det finns dock typ tusen koder att lära sig för varje grönsak, frukt och andra saker som alla andra kan uttantill. Men jag måste leta upp dom antingen på ett papper eller på en dator, och det gör att kunderna får vänta ett ganska bra tag. Men jag har bestämt mig för att inte bli stressad av det, så jag tar det hur lugnt som helst. Väljer att inte titta upp på kunderna för att slippa störas av deras uttråkade miner. Men annars går det bra! Jobbar kväll imorgon, det ska visst vara en helt annan sak för det är ju då folk handlar. Sen väntar skolavslutning och sommarlov nästa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0