i just came to say hello

Det var inte igår hörni! Jag kom ganska nyligen hem från jobbet som från och med idag blivit tio tusen gånger bättre! Jag visste nämligen inte det innan men idag fick jag reda på att jag får ta massa grejer gratis. Jag får ta nybakat bröd, fikabröd, frukt och allt som finns i köket och kylen vilket är en hel del. Nu behöver jag inte ha med egen mat längre, bara om jag vill ha vanlig varm mat då. Men fan vad gött känner jag!
Imorgon börjar jag 8 så nu tänkte jag fortsätta se på Remember me, som jag började se förut. Har funnit en massa filmer på tvn så jag är lite lycklig. Jaha, vad ska vi ha för tilltugg till filmen då? Godispåse eller glass? Äsh, det får bli båda! Texas pecan...

Kommentarer
Postat av: ida

din himla lirare!!

2011-06-22 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0