++

Fullt upp kan man säga. Hade en rolig kväll i lördags med god mat och dryck hos Amanda. Den var inte alltför sen men sov ändå länge idag och har vart lite halvtrött hela dagen. Men jag tog mig upp, mötte vänner på stan och handlade picknick innan vi satte oss för att vänta på studenterna som skulle på balen. Och alla var så fina! Det var lite kul när en tjej, som nog druckit lite för mycket, gjorde miner framför kameran och typ ropade och skrattade, haha! Det vill man inte riktigt ska hända en själv..
Sen åkte jag hem i alla fall, åt en stor måltid innan jag blev upphämtad och åkte till Elin. Där blev det lite film och lite popcorn.

Kul att jag imorgon måste vara med ettorna på deras friluftsdag, eftersom jag missade våran förra året när vi var ettor. Känns inte så lockande men jag får väl stå ut, jag behövde nog inte vara med på hela. För jag är inte så sugen på kanotpaddling faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0