big time

Jag fick den allra sista kameran imorse så nu kan jag ta kort hela tiden. Det gäller bara att få med sig den överallt, och sedan också få med den hem... Tänkte jag kunde lagt upp nåt här men jag vet inte ritkigt vad jag ska ta kort på?

Försökte få lite sol på mig innan jag drog mot jobbet där jag för övrigt gjorde bort mig big time. Jag lär väl få sparken nu. Det är så att det kom in en kontrollant och köpte snus, och jag kollade inte leg. Men han såg faktiskt ut att vara mycket äldre!!! Fan nu har jag gjort bort mig rejält. Jag vet inte riktigt vad som händer men tydligen får affären betala. Vågar inte gå till jobbet imorgon.

Efteråt åkte jag ut till Stöpen och hälsade på Amanda en sväng. Satt ute hela kvällen och åt upp hennes skafferi, spelade kort och pratade. Det fick mig att må lite bättre och slippa känna dendär klumpen i magen som jag fick efter mitt lilla (stora) misstag.

Imorgon ska det bli jääättevarmt och jag börjar sent så det ska nog kunna bli bra! Förutom att jag måste till jobbet sen då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0