time to grow up

Jag hade en riktigt kul kväll igår! Vi var hos Linn först, bara några stycken men det var riktigt lyckat vill jag säga. Vi korkade upp i solen på altanen och spelade ölkubb. Några timmar senare åkte vi till Carl där det också var minifest och också riktigt kul. Mindre kul att bli islängd i poolen med kläderna på mitt i natten... Sen kunde ju inte kvällen sluta bättre än att vi satt och kollade på de bästa klippen från how i met your mother! Innan fem någon gång var jag hemma och kunde äntligen somna gott i min säng.

Lite ont i huvudet idag men jag kunde inte tacka nej till Ella så jag kilade dit en sväng. Det blev en riktigt bra dag dethär också som avslutades till Systrar i jeans med mamma.

Och nu är det inte mer än 20 minuter kvar innan jag går från 17 till 18. Dags att bli vuxen. Nej, det har jag ingen lust med. Men lite frihet vore ju skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG! Kram Arja och Stefan

2011-07-18 @ 15:22:58
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0