apelsin

Vi har inte hörts på länge. Men det har vart så mycket att göra samtidigt som det knappt vart nåt alls.

Igår gjorde jag i alla fall min första utgång och jag måste säga att jag är riktigt besviken på Skövde! Jag visste inte att det stängde klockan två!? Så jag blev lite sur och gjorde bestämde mig för att flytta till Stockholm så fort jag kan. Men bortsett från det så var det riktigt kul faktiskt! Sen blev det ju tyvärr så att jag försov mig till jobbet idag. Men bara för att jag inte fattade hur man ställde in alarm på mobilen!!! Mobilen som förresten uppgraderat sig och blivit en iPhone. Födelsedagspresenten kom på posten i onsdags och jag är så glad! Ännu gladare nu när jag köpt mig ett oranget skal!!

Ikväll? Ja vad händer ikväll? Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0