110719

Somnade med så sjukt ont i halsen igår. Var tvungen att göra varm mjölk med honung i på natten för det gjorde så ont att svälja. Det är ju inte så kul.. Idag är det bättre i alla fall men jag är inte så sugen på att dra iväg och jobba. Hade hellre kollat avsnitt efter avsnitt på how i met your mother kan man säga! Men det får jag väl vänta med tills kl 21..
Gick på stan en stund idag ändå bara för jag läst i mitt horoskop att det jag hade goda shoppingvibbar den 19e. Stämde det då? Ne, inte ett skit. Blev bara deppig av alla höstkläder som kommit in, och ännu mer deppig av att det inte fanns några fina höstkläder. Men jag fick med mig ett läppstift i alla fall. Nej, nu måste jag iväg till jobbet. Kul om det regnar nu när jag ska cykla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0