man lär sig inte bara av sina egna misstag, utan även av andras

Har inte riktigt kommit in i rutinerna och tar inte dethär med skolarbete på så stort allvar. Eller i alla fall inte på det halv-allvar som jag gjort förut. Jag vill inte vara tillbaka i denna tråkiga vardag med tidiga mornar, en lång tråkig skoldag, läxor, prov, handbollsträningar och trötta kvällar. Jag vill vara i thailand och slippa bry mig.

Idag så får jag väl ta tag i plugg eftersom det är redovisning och prov redan imorgon. Jag har undvikit detta och kommit på andra viktigare saker att göra som att se på how i met your mother, äta glass och sitta vid datorn. Men nu går det väl inte att fly längre...

Vi hörz


Inga bekymmer, här på en restaurang i thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0