hemma igen

Nu är jag hemma igen, vi kom igår kväll och då var det mitt i natten i thailand så jag vart ganska trött. Trots det tog jag mig iväg till Linn där även Mattias var. Trevligt prat och sånt och sedan slocknade jag ändå vid 6 på morgonen thailändsk tid så det var duktig tillbakavändning på dygnet.

Idag var jag yr och hade huvudvärk när jag vaknade men nu har jag bara lite huvudvärk kvar så det går mot bättre tider. Lite tråkigt att gå tillbaka till skolan imorgon bara men det är ju så det är. Får njuta av sista lediga dagen på mitt jullov och kanske kan slänga upp några thailändska bilder här. Fan vad jag saknar värmen redan! Nu hade jag säkert suttit på någon restaurang egentligen och käkat någon god currygryta och druckit lemon shake. Får någon konstigillamåendelängtatillbaka-känsla av det för jag har redan tröttnat på att frysa!

Första dagen, schleten och trött som fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0