onsdag kväll

Känns så sjukt skönt att denna dag är över, eller i alla fall att ekonomiprovet som vi hade i eftermiddags är över. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter kommande dag som jag gjorde igår. Vet dock inte om jag ska vara så lättad nu eftersom tiden på provet gick ut snabbare än 95% av klassen hann göra klart. Flera missade kanske över 20 poäng och det känns ju inte så rättvist.

Blev en liten sväng på stan med Lisan efteråt, men kom som vanligt hem tomhänt. Jag får väl gå över till det "nya" nu - att klicka hem det man vill ha. Funderar på om jag ska skära upp min tredje apelsin för dagen och sätta på det senaste avsnittet av how i met your mother... Så gör jag! Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0