mitt i natten

Har vart i hjo ikväll på lite 18årsfirande, trevligt! Blev ännu en sväng på stan innan det och nu är jag tillbaka i spendera-vanorna. Jag längtar ihjäl mig tills på måndag då tåget tar mig till göteborg igen. Jag har nog aldrig vart så taggad, men nu jävlar blir det en heldag. Ska kanske inte ha så höga förväntningar, kan ju hända att jag kommer hem lika tomhänt och ledsen som sist? Nu blev det mycket tjat om det känner jag.

Imorgon tänkte jag ta mig runt och söka lite jobb till sommaren och sen blir nog kvällen lugn. Funderar även på att ställa klockan på kanske 7 imorgon och sen somna om sådär skönt bara för att jag vet att jag kan. Så gör jag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0