here we go again


Klippt av det slitna, stan och sökt jobb är vad jag har gjort idag. Det är ju bara februari och det känns som man är alldeles försent ute överallt. Eller så är det denhär åldern som förstör för mig. "Nej, jag har inte fyllt 18 än...". Det är tydligen himla viktigt för dem.

Imorgon blir det stan igen och sedan ska jag titta på mitt gamla lag när de spelar. Jag har inte gjort det innan men jag tror inte det kommer kännas speciellt konstigt. Innan jag bestämde mig för att sluta, eller ta ett uppehåll, var det som om jag redan sakta sakta dragit ner på handbollen så det blev inte som en stor förlust. Vem vet, jag kanske längtar tillbaka när jag ser dem springa runt och svettas. Nej, jag tror inte det. Det jag mest saknar är att träna, inte handboll dock.

Nu tänker jag bara högt, eller i skrift? Kanske ska ta och se ännu ett avsnitt av mitt nya beroende O.C, som jag faktiskt aldrig sett innan. Undrar om Ryan och Marissa kanske blir ihop igen, eller om de gör slut, eller om de bråkar, eller inte?

Kommentarer
Postat av: elin

om du vill så kan jag berätta allt i skolan på måndag så slipper du kolla alla säsongerna? :)

2011-02-18 @ 18:15:35
Postat av: louise

jaaaaaa, fast ne! tack så jättemycket ändå för erbjudandet ella!

2011-02-19 @ 12:14:46
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0