fredagens

Dagen och faktiskt hela veckan har gått sjukt snabbt så nu är det redan fredag och helg! Vet inte riktigt varför men jag har längtat efter denhär helgen. Känns som det inte är något som går emot mig, och även om det är det så bryr jag mig inte om det. Så det känns braaao!

Under denna fredagskväll ska jag hinna med en liten liten förfest här och sedan tar vi oss lite längre bort i Hentorp där Rasmus bor. Hade visst fel, han fyller 18 imorgon och inte nästa vecka. Så länge jag har känt honom har jag alltid sagt fel och sagt att det är den 28de han fyller. I alla fall, där väntar trevligt folk som vi ska göra kvällen grym med! Nu hoppar jag in i duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0