we're only human

Det gick från att knappt byta några julklappar till att byta julklappar med alla på ganska kort tid så nu har jag lite panik. Måste både få tiden och kreativiteten att räcka till. Måste fixa allt imorgon för på torsdag ska jag jobba och sedan fira jullov och på fredag åker jag till Stockholm. Sedan är den stora dagen här!

Längtar just nu efter en julafton med glada miner, förhoppningsvis mellandagsshopping i storstaden, ett härligt födelsedags- och nyårsfirande, thailand med sol och värme och The Fray's nya album som kommer i februari. Känner att jag behöver det där sista av någon konstig anledning. Så kan det vara.

Annars har jag idag letat klappar och sedan tränat med Alma och nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig. Ser fram emot imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0