u s and a

Vart med Linn på stan hela eftermiddagen och fick mig med ett par skitsnygga shorts hem! Ganska onödigt att köpa i december kanske men kunde inte låta bli, plus att det är ju inte så långt kvar tills två veckor sommar! Nu sitter jag och äter ikapp i chokladkalendern. Förstår inte vad som hänt? Förra året hade jag ätit upp lucka 24 redan innan det var december, nu ligger jag en vecka efter. Jag berättade det för mamma och hon kollade febern på mig. Ska strax iväg och jobba, skönt med bara tre timmar. Skulle jag kunna göra oftare, när det ändå bara är tre timmar sådär. Hejs!

Kommentarer
Postat av: keilia

Hejsan!

Tänkte bara säga att jag just nu har en liten bloppis i min blogg med kläder/väskor som mer eller mindre är nya till bra priser :) Kanske något som faller dig i smaken! kram

2011-12-14 @ 18:25:38
URL: http://fitforit.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0