om min jul...

Jag och familjen åkte upp till Stockholm och Kista på fredagen där vi kollade lite i affärer innan vi åkte hem till min syster Frida och myste. Där sov vi också för att vakna upp på självaste julafton. Dit kom även min syster Malin och hennes Johan och vi gjorde i ordning och fick det att se ut som ett vinterland inomhus, för ute fanns det ju ingen snö. Vi lagade mat och åt ett jättegott julbord, en massa julgodis, öppnade julklappar och spelade spel. Jag älskar att ge bort julklappar, det är så kul att få göra någon lite extra glad. Sen är jag självklart tacksam för de fina sakerna jag fick!

På juldagen åkte vi till min morbror och hans sambo och träffade släkt. Vi åt jättegott och hade trevligt innan jag följde med Frida hem till Malin och sov där. På annandagen trängdes jag bland allt folk på mellandagsrean men hittade istället nåt bland vårnyheterna. H&M trend måste ju vara bland det bästa som finns, det finns så sjukt snygga grejer där! Sedan återvände vi samma dag till lilla Skövde igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0