it's been a long way

Jag hade en så mysig och bra kväll igår! Elin bjöd på ett grymt julbord och allt var så fint fixat! Janssons är ju alldeles för gott för att bara ätas under jul och påsk, men det kanske är därför det är så gott - för att man längtar efter det hela året.

Idag vaknade jag helt igensnorad, ganska fräscht. Lite mindre kul att jag ska iväg och jobba snart ända till kl 21, men det är lördag och lite extra betalt så det är väl så man ska tänka. Har annars fått upp mina snygga tavlor i mitt rum. Jag tror jag började göra om det för ungefär ett år sedan då jag höll på och målade. Nu, ett år senare, är det nästan klart haha. En grej ska spikas upp och sedan ska gardinerna bytas ut, SEN är det klart! Men det är ju ändå att göra om som är det roligaste, så varför inte dra ut på det. Dessutom är det inte så långt kvar tills jag får fixa ett nytt rum. Nu är allt bestämt och vårt nya hus som ska börja byggas i vår ska stå klar i oktober 2012. Undrar vad fan jag gör då??

Hos Elin igår med en massa julgodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0