första december

Har ett mindre roligt prov imorgon och istället för att plugga inför det har jag kommit på en massa andra saker att göra. Igår sydde jag mig en klänning och idag har jag vart på stan och hos Jossan en sväng istället. Sen kom Ella hit ändå och så fick vi lite plugg gjort.

Nu ska jag sluta kolla på youtube-klipp på hey baberiba och familjen och ställa klockan på kvart över sju igen. Jag såg också något nytt program på kanal5 play som ska gå varje dag till julafton. Det var på norska och handlade om ett gäng som ska tävla om vem som är den tuffaste tomten. Så alla är utklädda till tomtar och på norska heter ju det julenisser så det blir ju ännu roligare att det är på norska. Dessutom är Björn Gustafsson med som Håkan 25 år. Haha det får ni kolla på här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0