111205

Ny vecka och nu jäklar är det dags att ta tag i träningen igen. Därför ska jag och Almgren börja tvinga ner varandra lite oftare till gymmet och vi började redan idag med ett Zumba-pass. Åh herregud vad jag kände mig ful, klumpig och riktigt dålig. Men det var jäkligt kul!! Det var riktigt svårt också men jag är sugen på att köra några gånger nu så man lär sig stegen och kommer in i det. Då kanske man nästan till och med kan känna sig lite sexig när man skakar lite rumpa och svänger på höfterna. Fast det är ju än så länge låååångt borta, haha!

Annars har den första riktiga snön lagt sig idag. Det var ju på tiden! Nu börjar det bli lite mer julstämning på riktigt. Kändes som att i november där någon gång hade jag inte mycket att se fram emot, eller åtminstone var det för långt fram i tiden. Men nu är det redan december och jag har så mycket kul framför mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0