we like it spontaneous

Hej kompisar!
Jag hade en himla bra dag igår då Jossan bara kom på sådär att vi kunde åka till jönköping efter skolan. Så vid 5 satte vi oss i bilen och vid halv 11 var vi hemma igen efter någon timma på A6 och någon timma på Max.

Idag var det kort skoldag innan jag mötte Pauline, Linn och Amanda för fika, prat och härligt sällskap i stan. Nu kom jag ganska nyligen hem från handbollsmatch som fick nästan nästan nästan fick mig att längta tillbaka lite. Konstigt nog längtar jag efter att bli tvingad till att springa och kämpa och bara vara helt slut. Att känna att man har gett allt.

Nu skriver jag från självaste skoldatorn som vi fick igår. Spelar alfapet och dricker ett jättegott te gör jag också, som jag fick i present från min 18årsfest. Allra godast blir det om man har hälften vatten och hälften mjölk, tips!

Nya webbkameran hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0