vi är treorna

Jag har haft världens roligaste skoldag! Tog vägen förbi Ella och Jossan efter 6 någongång imorse och tog oss ner till boulongerskogen där resten av de nyblivna treorna var. Då korkade vi upp och vi körde "vem vill gå i ettan nuuu?" och fortsatte hela vägen till skolan. Där tror jag vi gjorde det bättre än förra årets treor, det måste vi gjort! Vakter och securitas var där och skolsystrarna vandrade runt på skolan och frågade om man mådde bra. Haha vilken dag! Att ha lektion sen efter lunch var inte så kul för då var vi gaaanska trötta.

Sen efter skolan mötte jag Pauline och Jossan en sväng innan jag åkte hem och sov i 4,5 timmar. Känns som jag inte kommer kunna somna på ett tag...

Kommentarer
Postat av: Nr one fan!

Såg dig i skolan idag!! Du är verklgen grym louiseOooo!!

2011-08-25 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0