så vart det fredag igen...

Jag hade en sån himla bra dag igår! Efter jobbet drog jag över till Lisa och Matilda en sväng och njöt av solen. Sedan på eftermiddagen tog jag och Linn tåget till Göteborg och det var så skönt att bara gå där och slippa tänka på en massa annat som snurrar runt i huvudet just nu. Jag hittade en jättefin skjorta (ORANGE!!!) och en såndär bra "topp" från gina som jag tänkte använda sönder i Alanya. Kan ju vara skönt att ha tänkte jag!

Idag gick cykeln kvart över 6 mot ICA och jag är ganska trött nu. Skulle behöva en nap men vet inte om jag hinner. Skulle behöva min mamma hemma som kan ordna lite saker åt mig så att jag slipper hehe. Det är nämligen äntligen dags för 18årsfest för mig och det ska bli så kul!! Känns ju lite surt bara att det har vart sverigens bästa väder någonsin hela veckan och så regnar det idag. Men kan man inte ha festen utomhus och inomhus är tråkigt att vara så då får vi fixa något mittemellan. Ikväll ska jag ha mig en riktigt bra kväll!

Och för helvete, GRATTIS TILL KÖRKORTET KÄRA ELLA!

Kommentarer
Postat av: amanda a

taaaaaaack för en super kul kväll louiseo!!!

2011-08-06 @ 14:59:48
Postat av: ella

taaaaack ! :D

2011-08-06 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0