honey i'm home

Hej mina kära!
Nu är jag hemma från en sjukt bra vecka i Alanya där vi har dansat i timmar på både golv, stolar och bardiskar. Vi har druckit drinkar ur normala glas och vi har druckit drinkar ur akvarium. Hela dagarna har vi solat och hela nätterna har vi vart ute så det blev ju inte många timmars sömn denna vecka. De sista kvällarna var det jobbigt att hålla ögonen öppna men det var bara att köra! Sen sov jag hela bussresan plus flygresan hem och det brukar jag aldrig kunna göra. Bilresan från göteborg sov jag inte, då hängde vi på facebook hela tiden.

Förutom att jag var så trött blev jag sjuk också och hostade sönder vilket resulterade i feber och halsont nu här hemma. Det gör så ont att svälja så jag gör det helst inte! Det blir nog en lugn fredagkväll hemma med familjen. Dessutom kommer det lite extra familj hit för imorgon ska min lillebror konfirmera sig. Men ska jag vara hemma ikväll måste jag köpa hot sweet chili chips, annars klarar jag mig inte!

Vill ni se lite bilder från resan kanske? Nej just det, jag har ju glömt kameran på hotellet. Attans!

Kommentarer
Postat av: ida

den där kameran alltså.. vi mailbombar hotellet så dom letar reda på den?

2011-08-20 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0