Din körning är godkänd

Jag har vart lite upptagen de senaste dagarna, och inte med vad som helst. Jag har kört bil hela dagarna!!!   Den 8de augusti 2011 tog jag körkort. Detta är en dag som går till historien! Det är så overkligt och det går inte att fatta att jag som en gång fått kärringstopp efter kärringstopp nu glider runt på gatorna helt själv, lagligt också! Det jag undrar är bara om inte hon jag körde upp med hade synfel för det var inte mycket som var rätt under uppkörningen. Men det kanske bara var en känsla, det är ju ofta felen man kommer ihåg.
Jag har ett tips till er som ska ta körkort i framtiden: kör upp på förmiddagen! Jag skulle köra upp halv 3 och jag kunde ju fan inte sova och inte äta på hela dagen! Jag mådde illa och ville börja gråta från att jag vaknade och då var det ganska jobbigt att fördriva tiden och försöka tänka på något annat.
Efteråt tog jag med Ella och Linn på en tur genom Skövde och runt om. Två drive in hann vi också med. Idag har jag fortsatt att köra. Först till stöpen och hämtade Amanda, vi åt frukost på stan och kollade lite. Sedan körde jag min lillebror innan jag plockade upp nästa. Denna gången var det Jossan och senare också Linn.

Nu blev det mycket prat om det men så får det vara efter att ha hört några av de bästa orden i mitt liv: Din körning är godkänd!

Och ännu bättre.. IMORGON BLIR DET ALANYAAAA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0