back to reality

Sovmorgon till 12 varje måndag ska vi nog kunna överleva. Sedan två lektioner innan det är slut för dagen. Det ska nog funka. Efter skolan tog jag mig ner till gymet (!). Det var nästan spindelnät på skorna bara för att de inte vart använda på så länge. Men nu är vi tillbaka i de vanliga rutinerna så då får jag dra igång med träningen också. Jag har faktiskt viljat träna men sen var jag i Alanya och sen vart jag sjuk och sen vart det helg.

Jag tänkte att nu kan jag ju börja blogga lite mer också och skriva om sånna saker som jag själv tycker om att läsa. Tyvärr har jag ju ingen kamera men kan ju försöka knäppa någon hyfsad bild med mobilen på nåt inköp eller nöttt. Det tycker i alla fall jag är kul att läsa om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0