påsklovet

Fan vilket bra lov jag har haft! Det är nog bland de bästa loven jag någonsin haft. Det var som ett provsmak på sommarlovet, fast helt utan att vara instängd på något tråkigt sommarjobb. Jag har hunnit med en grym resa till Stockholm med faktiskt en ganska härlig klass ändå och sedan några dagar med världens bästa systrar. Filmkvällar, grillkvällar och kvällar som man faktiskt inte behöver frysa ihjäl en. Och sedan sol varje dag på det och en massa fina vänner, det är allt jag behöver! Det gör inte så mycket att skolan börjar imorgon för jag har fått ut allt jag velat. Helvete vad positiv jag är!

Hela dagen idag har jag också legat ute i solen och somnat på studsmattan. Lyckats bränna högra delen av ansiktet har jag också, så jag är lite extra nöjd med spegelbilden nu. Lite övningskörning och några kärringstopp på det är ju givet. Jag kommer inte undan dem ännu. Köpte med mig sushi hem och tog igen några avsnitt grey's anatomy och så hamnade jag här sen. Livet är bra ibland. Godnatt för idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0