stop expecting too much

Jag har haft en ganska bra dag. En väldigt lång dag, men bra. Tog tåget till göteborg imorse och fick med mig ett par shorts i rätt storlek plus en t-shirt. Direkt när vi kom till Skövde igen tog vi bussen till Tibro och såg en handbollsmatch i en fullproppad och svettig hall. När jag kom hem tog det inte lång tid innan jag fick sällskap igen, denna gången av båda mina apor Linn och Amanda. Vi tände ljus i uterummet och satte oss med element och filtar och chillkrökade lite till några spökhistorier. Sedan droppade det in några till och det blev en lugn och skön kväll, men jag hade ändå kul. Skönt att ändå kunna vara ganska pigg imorgon. Nu ska jag somna till något avsnitt, natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0