sol

Det blir inte mycket bloggande gjort när dagarna är som dessa. Det är ju förfan sommar nu! Men bara på tomten, inte riktigt på stan va? För hade det vart sommar på stan hade jag dragit dit med ett par jeansshorts till conversen. Vädret håller inte riktigt för det men det är ju bra nära. Jag klagar inte! Jag behöver inte ha sommar än, det är bara skönt att vi slipper snön än så länge.

Jag har i alla fall vart ute i solen hela dagen och det känner jag när jag höjer på ögonbrynen. Lite bränd i ansiktet så jag har varit den som folk värmt händerna på ikväll. Linn höll mig sällskap hela dagen och vi gjorde pannkakor och åt på balkongen i solen. På kvällen blev det återigen grill med härligt häng och sedan lite film. Det allra bästa vore ju om man kunde sitta ute hela kvällarna, men vi kommer dit också.

Nu ska jag sova och ta mig upp i hyfsad tid för att vara i solen hela dagen imorgon också! Natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0