shark

Haj du, de va längesen! Jag har inga bra ursäkter så det är väl lika bra att säga sanningen. Igår kom jag hem från helgen i göteborg, där vi vann 2 av 3 matcher vilket betyder vidare direkt från steg 1 till steg 3, och var lite trötter så jag slocknade vid halv 10 någon gång. Senast jag somnade så tidigt var nog i 4årsåldern. Funderar på att ta mig en tidig kväll nu också. Jag är nog sjuk, hoppas det för imorgon har vi orienterieng. Fast det är kul, för jag är ganska bra faktiskt. Det är inte mycket jag är bra på så det är ju tur att jag kan glänsa lite på en sån viktig sak. Nejp, ska nog dra något avsnitt how i met your mother som fö har PREMIÄR FÖR SÄSONG 6 IDAG kom jag på! Fast jag vet inte om det är premiär på svensk tv, kankse går att få tag på avsnittet ändå. Måste leta! Natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0