penguin suit up

Strax är det dax för idol igen. Under tiden ska jag nog värma mig min kvällsmat. Mina föräldrar har åkt till Berlin en vecka så jag och lillebror är ensamma hemma, därför ser frysen ut såhär:


Fullt med dafgård, billys och färdiggjorda pajer som bara är att värma. Så nu ska jag göra det jobbigaste, välja en rätt och sedan klicka in rätt minuter på mikron. Wish me luck!

Förresten finns how i met your mother season 6 episode 1 ute nu och jag tvingar er att titta på det och sedan följa det med spänning. Se det HÄR!, och välj free streem (Speciellt tillägnat Josefine Andersson)

Kommentarer
Postat av: josefine

' haha jag kommer aldrig lära mig att kolla på det iaf ;)

2010-09-22 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0