gravity can't forget to pull me back to the ground again

Hay. Snorar lite och nyser en del. Sådär jobbigt halvsjuk så man fortfarande kan träna men ändå inte riktigt orkar. Men idag är det tisdag och det betyder vilodag!!! Kul att jag har läxor som måste göras, blähä.
Kanske hinner med att övningsköra lite idag också, tycker inte det är så kul som alla säger. Kan inte fatta att jag styr en hel bil. Jag har inte tänkt på det förut men jag är, som sagt, verkligen rädd för bilar och trafiken. Nästan varje gång jag tex cyklar över en större väg ser jag en bild i mitt huvud när jag blir påkörd. Som det är på filmer ibland när man ser vad som skulle kunna hända men sen är det bara någon som "drömt" eller tänkt efter typ. Så ser jag mig själv efteråt, krossad av en bil. Läskigt...


Kommentarer
Postat av: julia

hahahahh hay!:D

2010-09-07 @ 18:47:09
Postat av: matilda

kör på dom brallsen imorrn lollo! :D

2010-09-07 @ 20:45:08
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0