who grabbed my ass?

Det finns ju en del bra filmer men vissa är ju lite extra bra. Jag har inte sett alls många, brukar känna mig väldigt utanför när folk snackar film men dethär är i alla fall mina favoriter av de få jag sett.

Komedi/Romantisk komedi                                  
John Tucker must die
Night at the Roxbury
Music and lyrics
Love actually
What happens in vegas

Seriösa filmer
The Guardian
Seven pounds
The pursuit of happyness

Ja, det var väl typ de filmerna som jag sett. Sen har jag en ofavoritfilm också som heter Hata Göteborg, se inte den!


Kommentarer
Postat av: josefine

' Vadå inte se hata göteborg? Den är guld Louise, det vet jag att du också tycker egentligen!

2010-10-02 @ 14:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0