walking down the street

Ni har hört om han som filmade in när han hängde sig och la ut det på internet så alla kunde se det live? FY FAN vad hemskt! Jag startade videon, som fortfarande ligger ute på internet, men jag stängde av efter 5 sekunder. Jag vågade inte titta, fick rysningar och blev illamående utan att ens ha sett något. Att begå självmord... kanske är modigt fast samtidigt den fegaste utvägen? Men varför filma det och visa det för alla?

Jag har tränat handboll hela dagen i lidköping och det gick väl ganska fort ändå. Vart sjuk trött efter dagen. Jag och mamma köpte pizza och glass och hängde framför TVn med kissekatten och pretty woman. Imorgon är det mer handboll, match i lerum. Handboll tar tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0