slutet av vecka fyrtiotvå

Tänkte dra igenom helgen lite snabbt. Efter skolan i fredags åkte jag med familjen upp till resten av familjen i Stockholm och åt, såg på idol och sov hos syster Malin och Johan. På lördag förmiddag åkte vi ut till Gräddö i skärgården där mina föräldrar har köpt en tomt. Det är meningen att om några år ska det stå ett hus där. Det var svårt att föreställa sig bland träden och snön men det ska nog bli bra tillslut. Kom hem på kvällen och åkte vidare till Bella för att träffa lite vänner och kom senare efter en rolig kväll. Idag har jag spelat en match som vi vann och ikväll har jag tittat på alla bra program som söndagarna bjuder på. Och där var sammanfattningen slut.

Frida, Sofie och Mattias på beachen där vi ska steka kommande somrar

Bryggan där vår båt med 500 hästar ska ligga

Där bakom mellan träden är alltså platsen det ska ligga ett hus på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0