overflowing

Det har vart en hel del i skolan den senaste tiden och jag får inte in mer. Jag tror det är fullt i huvudet och snart börjar det svämma över. Jag drömmer om en dag utan träning, utan något att plugga, utan någon tid att passa då jag bara kan titta på TV. Jag behöver titta på TV! Bara vara. Mer skolarbete orkar jag inte med, det finns så mycket annat som är mer intressant som jag inte har någon tid till. Men tyvärr så tar det inte slut bara för att ett prov är över. Idag blev jag av med ett 120 sidors långt prov i företagsekonomi B men nästa vecka kommer det mer, mycket mycket mer. Då kan det hända att jag svämmar över.

Idag ska jag plugga matte och träna. Alla dagar, nästan likadana... Jag får ta och lyssna på Weise-låten och se om jag mår bättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: hihi kanske om jag får lite shoclad? xD

2010-10-20 @ 20:23:55
URL: http://peacelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0