open my eyes yeah, it was only just a dream

För en femma sedan så snöade det, nu är himlen helt blå och solen skiner. Sverige kan ju inte bestämma sig men det kan jag. Jag vill inte bo i ett land där det är vinter 3/4 av året, jag vill ha sommar 3/4. Bara lite vinter så man inte tröttnar på sommaren tänkte jag. Vart jag ska bo har jag inte bestämt än men europa ändå kanske så det inte är för långt ifrån mamma och pappa!

Får lite julkänslor av all snö som jag nyss fått cykla hem i (snart blir det inget mer cyklande till hentorp!!!) och känner mig lite sugen på pepparkakor. Jag vet att det finns en burk i skåpet och att det finns några avsnitt how i met your mother att titta på. Grey's sen igår också.  Vilken underbar eftermiddag! Nästan en sån som jag drömt om, om man bortser från träning sen kl 18-20...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0