nu är det försent

Ikväll tog jag det stora steget och rev upp kartongen till datorn. Nu är den min efter många om och men! Den var inte så värst omodern ändå, det var bla det som gjorde mig osäker. Det var ett himla bra pris och den duger för mig som behöver den i alla fall i 2an och 3an och kanske ett tag efteråt. Den håller på  och installerar nu men vad vet jag inte, det tar himla lång tid i alla fall och verkar stå ganska stilla. Vill bara prova den, kan inte hålla mig längre!


Update! Jag skulle bara tillägga att jag tog bort all plast direkt för det är inte okej att ha den kvar. Klarar inte av sånt. Är det inte bara hur störigt som helst när någon har kvar plasten på sin kamera för att det inte ska bli repor? Det blir ju repor sen ändå. Så onödigt så det kliar överallt när jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0