boken om Louise

Jag har fullt upp med skolarbete men av någon anledning hamnar jag en del här... Jag håller på och skriver om mitt namn och mitt språk i svenskan och tänkte att jag kunde ta hjälp från Boken om Mig. Då hittade jag en text som Linn skrivit om mig:

Louise är en väldigt bra person. Hon är min allra bästa vän och ingen kan ersätta henne. För vet ni varför? Jo, för att hon är en mycket speciell person för mig. Hela mitt hjärta är bevarat hos henne.

Louise har bra intressen, speciellt handbollen! Det är alltid mycket roligt att vara med henne, man hittar jämt på så mycket roligt att göra förstår ni!

Hennes favoritlåt är "Over my head" bara för att det är min också!
(Det är det inte?)

Vi har inte kännt varandra så länge, snart ett år tror jag. Jag var väldigt glad att vi började vara. Annars skulle mitt liv aldrig vara ett riktigt liv.

Men jag säger bara en sak: Louise är bäst
(det är jag), men se upp för hennes illaluktande pruttar, de är vidriga. Love you!
/Din Linn Johansson

Aaww vad söt hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0