When your still waiting for the snowfall, doesn't really feel like christmas at all

Har någon jävligt bra känsla. Kollar ut och det är helt vitt, helt oskottat, helt mörkt och det snöar fortfarande. Det känns riktigt juligt och jag har laddat upp med clementiner, gosat ner mig under duntäcket bland lysande stjärnor som hänger på min vägg. Kvällen har bara börjat och jag hade tänkt att se något avsnitt av Nisse Hults historiska snedsteg, något program jag fick se på historian. Att Johan Glans var självaste Nisse Hult gjorde saken mycket bättre och programmet blev till och med bra. Verkar som undervisningen går åt rätt håll ändå, när eleverna frivilligt lär sig saker hemma en tisdagsnatt. Drar på Coldplay's nya jullåt igen - Christmas lights. Natten är ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0