Du vet inte vad du har, men om jag drar får du se vad du inte har kvar

Skolan slutade redan vid 1 idag och då gick jag hem och tittade på Alex ask. Får man inte nog av paradise på tvn så får man leta runt på tv6.se. Drog sedan ner med Linn på stan ett tag och efter det bort till norrmalm och elins, sedan gick vi och solade och när jag kom ut därifrån såg jag inte riktigt ut som vanligt. Ganska röd om kinderna så jag kylde med en snöboll, det hjälpte inte riktigt så jag körde in ansiktet i en snöhög. Det funkade bättre. Nu har jag duschat av mig all eventuell gul snö så länge att fingrarna blev skrynkliga. Sen kom jag på att jag har skickat med pappa alla handdukar hem för att tvättas så jag fick springa runt i lägenheten för att bli torr. Neeej, så var det ju inte. Jag fick ta en liten handduk bara.

Nu ska jag byta om och dra ner på stan igen om ett tag, det är ju öppet till 23 idag och jag är ledig från både plugg och träning! JAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0