december nummer tre

Kändes lite som en turdag när jag idag gick ner på stan och tänkte att jag ändå borde gå in och prova den snygga tröjan jag hittade igår. Kändes ganska bra när jag gick in på Lindex och ser att det är halva priset på alla blusar och stickat. Kändes lite surt när jag inte hittade min storlek men kändes så himla mycket bättre när jag sedan ser att det hänger en provad likadan tröja utanför provrummen. Kände mig lycklig när den passade perfekt och det kändes som bäst när jag gick ut från Lindex, en snygg tröja rikare. Kändes lite som en turdag!

Kändes dock åt helvete när jag visste att jag skulle tillbringa fredagskvällen på coop forum. Det är så att när man spelar handboll så måste man samla in pengar till klubben, och jag och Emelie hade lite otur att just få samla in dessa pengar genom att sälja korv en fredag mellan klockan 6 och 8. Men det gick ju bra ändå...

Tänkte visa min fina blus sen! (haha blus låter så... tant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0