december nummer ett

Hejs! Idag är det första december och det kunde ju inte vara tydligare att det är vinter nu. Det jag hatar mest är att man inte kan använda converse, det är ju jättejobbigt! Det funkar väl, men bara om det är riktigt skottat. Plus att det är sjukt kallt då.

Första december betyder också att man får öppna första luckan i chokladkalendern, men jag fick den lite för tidigt och det fick den lida för. Den är tyvärr redan uppäten, men detta tänker jag skylla på Linn för det är helt och hållet hennes fel. Jag och Julia diskuterade detta och kom fram till att man behöver nog ha en chokladkalender varje månad. Fast när jag tänker efter borde man få ha en för varje timma om dagen, det blir ju ändå lika många luckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0